Koncert na skrzypce (i skrzypce gasab), obój (i rożek angielski oraz dwa oboje – jeden wykonawca) i orkiestrę

Rok powstania: 1986
Numer w katalogu: III.20
Numeracja odautorska: 264
Kategoria: Koncerty instrumentalne (III)
Obsada" orkiestra, skrzypce, obój, rożek angielski, skrzypce gasab
Prawykonanie: Kraków, 10 VI 1986, skrz. B. Stuhr, ob. M. Pędziałek
Wydanie: 2000 Collsch Edition

Multimedia

Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Stuhr Barbara (skrzypce - instrumentalista)
Pedzialek Mariusz (obj - instrumentalista)
Orkiestra Symfoniczna PR i TV w Krakowie (Orkiestra)
Kawalla Szymon (dyrygent)
Produkcja:Polskie Radio Nagr. Krakw, Panstwowa Filharmonia im. Karola Szymanowskiego
Rok:1986-06-10
Opis:Koncert symfoniczny
/prawykonanie/
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Stuhr Barbara (skrzypce - instrumentalista)
Pedzialek Mariusz (obj - instrumentalista)
Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia i Telewizji w Krakowie (Orkiestra)
Kawalla Szymon (dyrygent)
Produkcja:Polskie Radio Nagr. Krakw, Filharmonia
Rok:1987
Opis:prawdopodobny rok nagrania
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Stuhr Barbara (skrzypce - instrumentalista)
Pedzialek Mariusz (obj - instrumentalista)
Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia i Telewizji w Krakowie (Orkiestra)
Kawalla Szymon (dyrygent)
Produkcja:Polskie Radio Nagr. Krakw, Filharmonia
Rok:1986-06-11
Opis:Enzinger Jerzy /asystent/ (Realizator)
Dlugosz Jerzy (Realizator)
nagranie w dniach: 11.06.-18.06.1986

Jest nas dwóch: ja, i opinia o mnie. A moja opinia jest taka, że problematykę nowej muzyki tworzą dzieła kilku zaledwie muzyków współczesnych. Oni to, dzięki swym potężnym dyspozycjom twórczym, są w stanie przeobrazić świat dźwiękowy w stopniu nieosiągalnym dla tych wszystkich, którzy zaledwie korzystają ze zdobyczy przewrotu dokonanego przez wielkie indywidualności. Tak się już dzieje, że prawdziwi twórcy działają w cieniu, przesłonięci rozgłosem i popularnością kompozytorów, którzy w rozwoju muzyki spełniają rolę drugorzędną. Innymi słowy, dzieli się muzyka na twórczość rzeczywistą, i twórczość reprodukcyjną, powielającą to, co jest udziałem wybranych jednostek.

Warunki korzystania z serwisu