Septet na obój, klarnet basowy, wiolonczelę, perkusję, dwa fortepiany i media elektroniczne

Rok powstania: 1995
Numer w katalogu: XXVII.23
Numeracja odautorska: 335
Kategoria: Muzyka z taśmą towarzyszącą, mediami elektroakustycznymi lub komputerem (XXVII)
Obsada" perkusja, wiolonczela, obój, fortepian, klarnet basowy, media elektroniczne
Prawykonanie: Warszawa

Niektórzy uważają, że komponuję za dużo. To głupie. Dlaczego tyle komponuję? Dlaczego w ogóle komponuję? Bo to jest możliwe. "Quattro movimenti" czekało na prawykonanie jedenaście lat, "Topofonica" – dwadzieścia pięć, "Ekstrema" – trzydzieści jeden, "Trzy krótkie utwory na fortepian" – czterdzieści pięć. Wiele moich utworów nie było wykonanych nigdy. A komponowanie przychodzi mi z łatwością. Kiedy siadam za stołem, mam tylko dylemat: muzyka – czy teatr. Podzieliłem miesiąc na dwa. Drugą część miesiąca spędzam w Polsce. Pierwszą – w Salzburgu. Mam tam dwa biurka. Jedno do muzyki, drugie – do teatru.

Warunki korzystania z serwisu