Monodram na taśmę na taśmę

Rok powstania: 1968
Numer w katalogu: XXVI.5
Numeracja odautorska: 123
Kategoria: Muzyka elektroniczna, muzyka komputerowa (XXVI)
Obsada" taśma
Prawykonanie: Kraków 7 X 1968, głos: aktorka I Jun

Multimedia

Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Schaffer Boguslaw (fortepian preparowany,przedmioty dzwiekowe - instrumentalista)
Ranta Michael (perkusja - instrumentalista)
Paciorkiewicz Artur (altwka - instrumentalista)
Mazurek Urszula (harfa - instrumentalista)
Kwartet Teatru Wielkiego /w skladzie/: Bojadzijew Panajot - I skrzypce
Jankowski Slawomir - II skrzypce
Skoczynski Blazej - altwka
Weslawski Jerzy - wiolonczela (Orkiestra)
Kocher Jan (inny wykonawca wsplpraca rezysera)
Jun Irena (recytacja aktor)
Jasinska Ewa (spiew /material wokalny/ wokalista)
Dastych Elzbieta (flet - instrumentalista)
Produkcja:Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Nagr. Warszawa, Studio PR
Rok:1968
Opis:Mazurek Bohdan (Realizator)
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Schaffer Boguslaw (fortepian preparowany,przedmioty dzwiekowe - instrumentalista)
Ranta Michael (perkusja - instrumentalista)
Paciorkiewicz Artur (altwka - instrumentalista)
Mazurek Urszula (harfa - instrumentalista)
Kwartet Teatru Wielkiego /w skladzie/: Bojadzijew Panajot - I skrzypce
Jankowski Slawomir - II skrzypce
Skoczynski Blazej - altwka
Weslawski Jerzy - wiolonczela (Orkiestra)
Kocher Jan (inny wykonawca wsplpraca rezysera)
Jun Irena (recytacja aktor)
Jasinska Ewa (spiew /material wokalny/ wokalista)
Dastych Elzbieta (flet - instrumentalista)
Produkcja:Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Nagr. Warszawa, Studio PR
Rok:1968
Opis:Mazurek Bohdan (Realizator)
czesc II

Jest nas dwóch: ja, i opinia o mnie. A moja opinia jest taka, że problematykę nowej muzyki tworzą dzieła kilku zaledwie muzyków współczesnych. Oni to, dzięki swym potężnym dyspozycjom twórczym, są w stanie przeobrazić świat dźwiękowy w stopniu nieosiągalnym dla tych wszystkich, którzy zaledwie korzystają ze zdobyczy przewrotu dokonanego przez wielkie indywidualności. Tak się już dzieje, że prawdziwi twórcy działają w cieniu, przesłonięci rozgłosem i popularnością kompozytorów, którzy w rozwoju muzyki spełniają rolę drugorzędną. Innymi słowy, dzieli się muzyka na twórczość rzeczywistą, i twórczość reprodukcyjną, powielającą to, co jest udziałem wybranych jednostek.

Warunki korzystania z serwisu