Assemblages (nr 1-3) na taśmę

Rok powstania: 1966
Numer w katalogu: XXVI.2
Numeracja odautorska: 112
Kategoria: Muzyka elektroniczna, muzyka komputerowa (XXVI)
Obsada" taśma
Prawykonanie: Warszawa 16 VI 1966
Czas trawnia: 17'28''

Multimedia

Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Produkcja:Polskie Radio SA, Studio Eksperymentalne PR, Nagr. Warszawa
Studio Koncertowe PR im. Witolda Lutoslawskiego
Rok:2002-11-21
Opis:45-lecie Studia Eksperymentalnego
Szlifirski Krzysztof [kierownik artystyczny] (Autor audycji)
Kusiak Zbigniew (Realizator)
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Przybylski Wojciech (Realizator)
Gladkowski Jacek (Realizator)
Produkcja:Polskie Radio SA Nagr. Warszawa, Polskie Radio, Studio S-2 im. Macieja Jzefa Kwiatkowskiego
Rok:2012-03-02
Opis:Koncert urodzinowy Dwjki, DJ Lenar i Studio Eksperymentalne Polskiego Radia na 75-lecie Dwjki
Przybylski Wojciech (Realizator)
Gladkowski Jacek (Realizator)
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Mazurek Bohdan (inny wykonawca - realizacja tasmy)
Produkcja:Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Nagr. Warszawa, Studio PR
Rok:1966
Opis:Mazurek Bohdan (Realizator)
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Mazurek Bohdan (inny wykonawca - realizacja tasmy)
Produkcja:Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Nagr. Warszawa, Studio PR
Rok:1966
Opis:Mazurek Bohdan (Realizator)
Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Mazurek Bohdan (inny wykonawca - realizacja tasmy)
Produkcja:Polskie Radio, Studio Eksperymentalne Nagr. Warszawa, Studio PR
Rok:1966
Opis:Mazurek Bohdan (Realizator)

Jest nas dwóch: ja, i opinia o mnie. A moja opinia jest taka, że problematykę nowej muzyki tworzą dzieła kilku zaledwie muzyków współczesnych. Oni to, dzięki swym potężnym dyspozycjom twórczym, są w stanie przeobrazić świat dźwiękowy w stopniu nieosiągalnym dla tych wszystkich, którzy zaledwie korzystają ze zdobyczy przewrotu dokonanego przez wielkie indywidualności. Tak się już dzieje, że prawdziwi twórcy działają w cieniu, przesłonięci rozgłosem i popularnością kompozytorów, którzy w rozwoju muzyki spełniają rolę drugorzędną. Innymi słowy, dzieli się muzyka na twórczość rzeczywistą, i twórczość reprodukcyjną, powielającą to, co jest udziałem wybranych jednostek.

Warunki korzystania z serwisu