Non-stop na fortepian (także na dwa i więcej instrumentów)

Rok powstania: 1960
Numer w katalogu: XVIII.1
Numeracja odautorska: 61
Kategoria: Happeningi i be-in oraz muzyka konceptualna (XVIII)
Obsada" fortepian
Prawykonanie: w formie happeningu: Kraków 27/28 X 1964, inscenizacja B. Schaeffer z T. Kantorem, fort. Z. Krauze i J. Tilbury ; w wersji na jeden fort.: Essen 24 V 1965, fort. Z. Krauze
Wydanie: 1964 PWM
Czas trawnia: 6'-480'

Niektórzy uważają, że komponuję za dużo. To głupie. Dlaczego tyle komponuję? Dlaczego w ogóle komponuję? Bo to jest możliwe. "Quattro movimenti" czekało na prawykonanie jedenaście lat, "Topofonica" – dwadzieścia pięć, "Ekstrema" – trzydzieści jeden, "Trzy krótkie utwory na fortepian" – czterdzieści pięć. Wiele moich utworów nie było wykonanych nigdy. A komponowanie przychodzi mi z łatwością. Kiedy siadam za stołem, mam tylko dylemat: muzyka – czy teatr. Podzieliłem miesiąc na dwa. Drugą część miesiąca spędzam w Polsce. Pierwszą – w Salzburgu. Mam tam dwa biurka. Jedno do muzyki, drugie – do teatru.

Warunki korzystania z serwisu