Heideggeriana na flet, obój, puzon, wibrafon, marimbafon, perkusję, fortepian, troje skrzypiec i wiolonczelę

Rok powstania: 1979
Numer w katalogu: V.7
Numeracja odautorska: 205
Kategoria: Utwory na 5 do 11 instrumentów (V)
Obsada" perkusja, skrzypce, puzon, wiolonczela, obój, fortepian, flet, wibrafon, marimbafon
Prawykonanie: Warszawa 22 XI 1988, Filh. Narodowa, dyryg. B. Olędzki
Wydanie: 2000 Collsch Edition

Multimedia

Wybierz jakość utworu:

niższa (mp3)

wyższa (wav)

Wykonawca:Wisniewski Grzegorz (marimba - instrumentalista)
Stepniewski Adam (skrzypce - instrumentalista)
Siwek Roman (puzon - instrumentalista)
Rutkowski Hubert (perkusja - instrumentalista)
Oledzki Bogdan (dyrygent)
Marczyk Ewa (skrzypce - instrumentalista)
Lauks Bogdan (wibrafon - instrumentalista)
Kowalski Marian (skrzypce - instrumentalista)
Koslacz Kazimierz (wiolonczela - instrumentalista)
Esztnyi Szabolcs (fortepian - instrumentalista)
Cimoszko Grzegorz (flet - instrumentalista)
Cieslewicz Andrzej (obj - instrumentalista)
Produkcja:Polskie Radio Nagr. Warszawa, Filharmonia Narodowa
Rok:1988-11-22
Opis:Koncert publiczny
/prawykonanie/

Jest nas dwóch: ja, i opinia o mnie. A moja opinia jest taka, że problematykę nowej muzyki tworzą dzieła kilku zaledwie muzyków współczesnych. Oni to, dzięki swym potężnym dyspozycjom twórczym, są w stanie przeobrazić świat dźwiękowy w stopniu nieosiągalnym dla tych wszystkich, którzy zaledwie korzystają ze zdobyczy przewrotu dokonanego przez wielkie indywidualności. Tak się już dzieje, że prawdziwi twórcy działają w cieniu, przesłonięci rozgłosem i popularnością kompozytorów, którzy w rozwoju muzyki spełniają rolę drugorzędną. Innymi słowy, dzieli się muzyka na twórczość rzeczywistą, i twórczość reprodukcyjną, powielającą to, co jest udziałem wybranych jednostek.

Warunki korzystania z serwisu